Vad ska jag göra?

Ja du, jag vet inte vad jag ska göra! Mina känslor för dig är så sjukt starka!

Jag har kännt såhär i snart 4 år, och jag vet fortfaranade inte hur jag ska beskriva mina känslor för dig i ord. För orden verkar inte räcka till!

Vill bara ha dig nära mig så jag får visa för dig vad jag tycker!
Men det är inte det lättaste!
Jag skulle kunna göra vad som helst för dig!

Ditt leende, ditt skratt, dina ögon, allt med dig får mig att sväva iväg!
Jag har aldrig känt såhär förr!
Känslan är fortvarande okänd för mig till en viss del, men ändå är den så sjukt underbar!
Jag älskar din personlighet och ditt sätt att va med mig!

Första gången jag såg dig, drömde jag mig bort!
Så många drömmar och så många tankar jag har haft om dig!
Varje gång du såg på mig, tittade mig djupt in i ögen, den blicken kan få mig varm på noll tid!

Jag vet inte om detta bara är en dröm, men ändå så känns det som att drömmen inte alls är för långt bort!
Men men, man ska aldrig hoppas för mycket!

Men denna gången kommer jag hoppas, fast sen får man alltid vänta och se vad som händer i slutändan!

Men du vet att oavsätt vad som händer så kommer jag att ÄLSKA dig över allt!

Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! <3



XOXO PIXXXXI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0