Äkta vänskap!

Vi har känt varandra i flera år, men vi minns ändå aldrig hur och var vi träffades första gången! :P
Men vi har så sjukt många minnen ändå!


Du satt på facebook & hade lika tråkigt som jag.
Vi bestämde träff så du kopplade hunden & började gå, vi möttes på halva vägen.

Sen lekte vi lite med Bozz, små pratade på vägen hem till mig.
Sen när vi kom hem till mig börja vi sätta ihop en bokylla men vi hade ingen hammare.
Så desperata som vi var började vi slå med allt möjligt.

Lägenheten såg kaos ut när vi var klara, sen var där hundhår överallt.

Efter den kvällen/natten har vi umgåtts till och från!
Vi har varit på massor av äventyr tillsammans
!

Den vänskapen vi har övervinner allt!
Det finns ingen som kommer kunna skilja oss åt!
Alla minnena från i somras, alla äventyr!

Festen i Hässlehol, minns du gumman ;) ?
HAHA och en viss person ( jag ) skulle ju på möte kl 10.00 dagen efter, men det var bara att vi pallade oss upp kl 8, för att sedan sitta på ett tåg hem, trötta, fulla och luktade skunk!:P

Detta är bara början på vår långa vandring tillsammans!
Du är som en syster för mig!

Du betyder mer än guld! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0