Försvinna!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart :(
Känner mig allmänt förvirrad och vet knappt ut eller in! Vet inte hur jag känner och tycker, början till ett nervsammanbrott eller :( ??

Känner bara för att dra täcket över huvudet och komma fram igen när allt är som man vill att det ska vara. Men så funkar det ju inte alltid heller! Men vad fan ska man göra? Hålla minen så att ingen ser hur man egentligen mår, men det funkar inte i längden! Asså jag kommer spricka snart, jag vet seriöst inte vart jag ska ta vägen.

Allt bara skiter sig, möten hit och dit, medicinering hit och dit, myndigheterna hit och dit.

JAG OOOOOOOORKAR INTE MER NU!
DET RÄCKER!

Jag är bara en helt vanlig 19 årig tjej, vad fan förväntar ni er av mig?
Att jag ska bli som alla andra, och göra allt så perfekt som ni vill så ni kan bli nöjda?

I helvete heller, ALDRIG!

Jag kör efter mina spel reglar, och passar det inte?
Nej STICK i så fall!

Nej nu ska jag försöka lugna ner mig, och vara social med Rasmus, den ÄNDA som bryr sig just nu!
Tack för att du finns! <3
EN ÄKTA VÄN!




XOXO PIXXXXI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0