Jag orkar inte!...

Jag orkar verkligen inte mer! Allt går bara utför hela tiden!

När man väl hittar en trevlig kille att snacka med som jag har gjort, för vi har snackat i över 8 månader!
Och vi var på G i flera veckor, och han vet vad jag tycker om han!
Nej då går man in på hans nyaste bild på bdb och ser att han har skrivit att han är kär..
OKEJ??

Då har han gett en falska förhoppningar och han är så JÄVLA feg att han inte ens kan svara på mina sms som jag skickade i morse..

Varför händer allt mig?
Jag har gett upp att leta och låter dom komma till mig, men det blir ju bara skit då med..

Jag kommer fan ge upp allt hopp snart, jag pallar inte bli sårad mer!
Ni killar bara säger och lovar saker, sen gör ni fan ändå tvärt om!

GAAAAAAAAAAH, ta mig härifrån! :(


XOXO PIXXXXI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0