En äkta vän!

En äkta vän är en vän som alltid finns där för dig i vått och torrt.
Och oavsätt om du är glad eller ledsen!

Men det är inte alltid så lätt att hitta den dära perfekta vännen.
Jag har hittat min "soulmate"!
Han är en sjukt underbar vän och jag älskar dig för det!

Du har alltid ställt upp för mig i alla stunder!
Och jag har gjort detsamma för dig!

Jag kommer aldrig släppa taget om det vi byggt upp och det vi håller på att bygga!
För du är en för fin och underbar person att släppa!
Sådana som dig växer inte på träd!

Jag har hellre några få kompisar som jag verkligen kan lita på än flera stycken som bara snackar skit!

När ska folk fatta att man inte ska öppna sin käft till allt och alla om saker som man berättar i förtroende!


Du är det bästa som hänt mig!
Älskar dig vännen! <3






XOXO PIXXXXI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0