Bilresa!

Ja då har man kommit en bit på bilresan på väg till Norrköping!

Är i höjd med Gränna, och så klart så fick min mamma och mostar för sig att dom skulle köra in igen Gränna! Jag vill bara komma fram, men det gör inte så mycket för jag får iallafall ta en cigg :P


Begravningen börjar kl 14.00 sen tar det ca 1 timme, och sen blir det att åka hem till gammelmorfar och äta!
Vilket kommer vara så sjukt jobbigt, för att det är där jag har alla minnena från gammel mormor!


Jag ska försöka ta bilder från begravningen som jag sedan kommer lägga ut!

Jag vill gråta nu, men det kommer inga tårar :(


Men men, ni får ha det så bra så länge!
XOXO PIXXXXI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0